Isnin, 28 Mac 2011

1 sem bersama reka bentuk digital.

segan pula saya nak masukan artwork aku dalam blog ini. tapi atas permintaan seseorang untuk melihat artwork saya. dengan segan silunya saya uplord artwork saya yang memang tidak menunjukan kekeretifan saya..... pada mereka yang memandang kerja artwork saya ini sebagai "Merepek"... maaf dipinta ini adalah bidang saya. kepada mereka yang lebih pro dalam bidang ini. untuk ajar dan sebarang komen memang amat diperlukan.




next...
ini adalah typo... penggunaan huruf. lau korang perihatin perkataan apa yang saya gunakan pada pic ini?...
tguk sampai juling ye...
bagi mereka yang ingin membersarkan tulisan boleh klik bagi membersarkannya.


next is Cartoon..
nilah fst time dalam tahun 2011 aku menggunkan illus...
ya allah. saya ingin katakan "bodohnya saya "
tapi perkataan itu keluar dalam hati untuk saya lebih teguh menggunakan illus..
masa 2 macam nak menjerit rasanya. antaranya lecre ajar terlalu laju.
terkial2 dibuatnya.
insatif diri bila saya mencari sendiri tutorial dalam internet...
tq... memang kemajuan hari ini makin memudahkan kita.

Hahahhahaha......
ini adalah poster anti peperangan...
model dari budak pelapis USM.

ye.... masa belajar benda ini memang exsaited
best...




1 ulasan:

  1. Ok la nih! Takpe, asas pun dah maju dah ni! Teruskan usaha.

    BalasPadam