Khamis, 6 Oktober 2011

wcc130 ~ MODEL.......

secara jujur ini adalah pertama kali aku pergi toturial secara rasmi dalam bidang potografi ini.. duduk dalam kelas, ada slideshow, then keluar kelas untuk shoot. selalunya aku belajar DSLR ni melalui teknik "godeh-mengodeh" dan duduk di meja gerai makan bersama2 budak shoot by moods. 2 pun selepas pergi shoot gambar model or wedding.

ISO.... memang aku dah sedia maklum ISO memang penting.

di sini ada sedikit paparan gambar dari aku yang sedikit tidak pro.*hakikatnya memang x pro pun.
dan ketika itu aku rasa x shook... kenape?... aku pun tak tahulah kenape.
mood : gambar ini aku dah edit menggunakan teknik dalam PS5.
di bawah ni adalah gambar asal yang aku shoot tanpa diedit. *tIada sentuhan.

mood: gambar ini aku dah edit menggunakan teknik dalam PS5.
di bawah ni pun gambar asal yang aku shoot tanpa diedit. *tIada sentuhan.

serba sedikit aku ini menerangkan tentang apa itu ISO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan